Canon Digital IXUS 80 IS

   Jag vill köpa en kamera! Har tittat lite och fastnat för Canon Digital IXUS 80 IS. Tycker att den är riktigt fin, och så verkar den bra. :D Det klart, det finns väl kameror sm är lite billigare och har de flesta finesserna som denna. Men fint ska det va! Får ju lön imorgon, och det kilar riktigt i fingrarna nu. Måste bara göra av med en del av det! Den kostar 1990:- och så ska jag i så fall köpa till ett 2GB minneskort för 130:-, ellervad det nu kostade. Men jag vet inte om det är vansinnigt att kosta på en kamera så mycket? Kanske bättre att köpa en för 1500? 500:- är ändå en del pengar. Fast jag vet inte, har ju blivit riktigt kär i denna! Problemet är bara vilken färg jag ska ha, om jag nu köper den. Den blåa är fin, men den finns inte att köpa någonstans, ellerjo, på Siba, men då är den dyrare än de andra, förstår inte varför. Vill inte ha den silvriga, för det är så vanligt. De resterande tre, chokladbrun, karamell och rosa är alla fina. Jag har beslutsångest! Hjälp mig!

 
- SANDRA


Kommentarer
Jannike

den rosa är ju lätt sötast. tror att de e en sån kamera som linda har. isf är den skit bra!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0