skola

   Sommarlovet närmar sig med stormsteg, gött! :D Var ledig igår, för jag hade inget att göra. Idag var jag bara i skolan och tittade lite på film, och lämnade in min kära dator. :( Det kommer bli svårt att klara sig utan den ända tills i augusti! :( Men jag får försöka klara det, på något sätt. Det har ju gått föregående år så.
   Imorgon är jag med ledig pga att jag är klar med allt. Så imrgon ska jag leka med Sara. :) Kul, det var länge sedan nu. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, eller ja, ska in till Borås och titta på alla finklädda på JBs bal. :)
   På torsdag skulle jag egentligen åkt in till skolan en stund för att utvärdera naturkunskapen och lite sådär, och sedan åka hem för att klippa mig och slinga håret. Men jag avbokade den tiden, enbart för att umgås med min klass. Vi ska nämligen till Almenäs och bada, spela lite beachvolley, kubb, fika, ja ha allmänt trevligt och mysigt helt enkelt. :) Ska klippa mig på fredag ist, kan dock inte slinga håret då, men men.
   Fick nyss reda på att jag fick MVG i engelska, fan va gött! WIIHOOO! :D

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0