MD Formulations

Hej och hå!
När jag va på ansiktsbehandlingen så gjorde tjejen som tog hand om mig ett produktschema, eller vad man ska kalla det. Hudprudukter som passar min hy och sådär. Hann och vågade inte kolla vad de kostade där på Ciluette. Hade en känsla av att de var väldigt dyra. Men har kollat lite på internet nu och gick in på en sida från England där alla produkter i märket MD Formulations fanns. Det var dyrt, men på sätt och vis kändes det som att det kanske var billigare än på Ciluette. La alla produkter hon rekomenderat + en ansiktskräm (vet inte om hon glömde den eller om någon annan produkt fungerar som det) i varukorgen. De sju produkterna gick på, håll i er, 2287,50 :-. Mycket pengar, jag vet! Men jag vill ha dem! Har läst på lite forum och så, och alla har varit nöjda med dem. Alla säger att de verkligen fungerar och att de är jättedryga och håller länge. Jag har testat så mycket olika genom åren, men inget som fungerar riktigt, riktigt kanonbra. Självklart finns det bra, men inte sådär wow. Och jag med min problemhy vill ha något sådant. Även om min hy är mycket bättre nu än vad den har varit så kan humöret nästan nå botten vissa dagar pga den. Inte så kul! Så det är kanske värt pengarna om det fungerar? Ska ju såklart titta vad de kostar på Ciluette.
Portot från England skulle bli 107:- tror jag, och så vitt jag läst så står det inte att man behöver betala tull inom EU-länder. Eller läste det i ett forum, är det så?

Någon som har testat MD Formulations produkter? Fungerar dem?


Kommentarer
emma

vi har det märket på skolan, och beställer deras produkter för halv priset tror jag det är. Kanske kan beställa åt dig så det inte blir så dyrt, men får bara kolla om det e ok att göra så, men e nog inga problem :)

2009-09-21 21:04:41
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0