GODMORGON

Godmorgon kära läsare! Jag känner att jag är på stårlande humör idag! :)

Nu har jag varit uppe i en timma, så jag har hunnit äta frukost tillsammans med mamma och småpratat med henne och tittat på nyheterna. Nu sitter jag och sjunger för ful hals. Det är sådant man får passa på att göra när man är ensam hemma av två anledninar. 1, för att jag inte vill plåga andra med min inte allt för vackra sångröst, och 2, för att man ibland dansar lite halvtöntigt till, och det vore pinsamt om någon skulle se det.

Jag är förvånad över mig själv att jag är uppe med tuppen såhär när jag hade ställt klockan på 9.00. Men när jag vaknade strax innan 7.30 och kände att jag var pigg tänkte jag att det är lika bra att gå upp. Skulle jag somnat om då hade jag förmodligen inte kommit upp vid 9.00, då jag säkert inte kännt mig lika pigg som nu.




Såhär nördig ser jag ut på morgonkvisten i glasögon, gamalt smink och toffs som jag sovit med. Naturlig skönhet kallas det. ;) hahaha

Nu ska jag ta mig i kragen och plugga och förhoppningsvis få klart både en och två uppgifter. Minst en rapport i alla fall. Måste hinna städa lite, och kanske bakat något innan Malin kommer hit och fikar vid 14.00.

Kommentarer
Malin

Äh, baka och baka. Den var ju färdigköpt ;)

Nej den var jättegod och jag skulle kunna äta den jämt!

2010-04-16 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0