ATT FLYTTA

Jag har insett att det är ganska mycket jobb bakom en flytt. Det ska fixas med adressändring, försäkringar, TV, bredband, telefon, packas, fixa flytthjälp och köpa en massa grejer. Jag är glad att Tobias och jag sedan en bra tid tillbaka köpt och fått grejer så vi har ett komplett kök, alltså i köksredskap så att säga. Det är dit det mesta behövs. SJälvfallet finns det saker man efter hand inser att man missat även där. En sil tex, det kom jag på nu. Det använder man visserligen inte så ofta, men det kan behövas.

Vi har kommit överens och hittat köksbord och stolar som ska inhandlas inom det närmaste. Soffa var vi och tittade på igår, och det kanske blir den. En begagnad, men endast lite mer än ett år gammal. Fin, fräsch och bekväm, vad mer kan man begära? Tvättbar klädsel dessutom, och paret som ägde den nu var inga snuskiga typer, det verkade inte så i alla fall.

Åh, ni anar inte hur mycket jag längtar till att få komma in i lägenheten, vår lägenhet, och börja fixa och greja i vårt hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0