Semester!

Hej kära läsare! Jag ser att ni hänger kvar trotts att jag varit frånvarande, det är härligt!

Veckan innan jul bestod mestadels av jobb. Varenda dag fram till aftonen jobbade jag. Det tog på krafterna. Jag hade kunnat somna klockan 19 i lördags ifall jag varit hemma.

Söndag, måndag, tisdag och idag har det också stått jobb på schemat. Så jag har känt mig lite sliten måste jag medge. Att en förkylning smugit sig på gör det inte bättre.

MEN, jag ska inte klaga! Julen var bra, men gick alldeles för fort. Jag gillar mitt jobb och har inte haft problem med att jobba. Och det bästa av allt, nu jobbar jag inte innan nästa lördag!!

Vilken lyx!!

Imorgon åker vi till Sälen en vecka. Känns konstigt att åka till snö. Känns inte som vinter. Hallå, strålande sol, blå himmel och 8 grader varmt är inte direkt något decemberväder. Men tydligen är det vinter i vissa delar av vårt avlånga land. :)

Nej, nu blir det lite småfix till innan det är dags för sängen. Klockan ringer tidigt.

Förresten, det är helt sjukt vad packning till en vinterresa tar plats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0