BRA DAG!

Trots att min dag unde startat bättre så blev det en väldans bra dag. Jobbet gick bra. Jag frågade en massa och skrev ner en hel del, så nu ska jag nog kunna fixa en order i mejeriet om jag måste. Efter jobbet åkte Carro, Anh och jag in till Borås där vi mötte upp Erika. Vi gick till Chinatown för att äta lunch. Efter det blev det häng i stadsparken med en mjukglass tills det att Erika var tvungen att åka. Då hängde vi tre andra en stund innan vi vandrade på stan lite och sedan åkte vi hem till mig där vi satt och tjötade. Vi tre är rätt bra på det. Ja, alla fyra är rätt bra på det. De tjatigaste på jobbet skulle man nästan kunna påstå. Ja, speciellt de tre ialla fall. 

Hur som!

Nu ska en bra dag avslutas med god kvällsmat framför en film tillsammans med den bästa killen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0